[Autoliste] Re: autozaglju karte

Imants zai at inbox.lv
Tue Jan 18 13:15:44 EET 2011

Lasīt vārdu pa vārdam:

*315.pants. Neziņošana par noziegumu *

Par neziņošanu,_ ja ir droši zināms_, ka tiek _gatavots_ vai _izdarīts_
_smags_ vai _sevišķi smags_ noziegums, —

soda ar brīvības atņemšanu uz laiku līdz četriem gadiem vai ar arestu, vai
ar piespiedu darbu, vai ar naudas sodu līdz sešdesmit minimālajām
mēnešalgām.

Spoguļu zagšana nav ne smags, ne sevišķi smags noziegums (ja vien netiek
izdarīta atkārtoti, bet to mirstīgs cilvēks nevar zināt).
Zādzība no transportlīdzekļa salona IR smags noziegums. Transportlīdzekļa
zādzība (ja vien tā vērtība nav kvalificējama kā lieli apmēri -  nav mazāka
par piecdesmit minimālo mēnešalgu kopsummu) NAV ne smags, ne sevišķi smags
noziegums. Likumdošanas paradokss.

zais

2011. gada 18. janvāris 12:34 KPL <kpl.listes at gmail.com> rakstīja: