[Autoliste] Re: autozaglju karte

Janis Licitis janis.licitis at ec.vp.gov.lv
Tue Jan 18 12:41:02 EET 2011

"315.pants. Neziņošana par noziegumu
Par neziņošanu, ja ir droši zināms, ka tiek gatavots vai izdarīts smags vai
sevišķi smags noziegums, —
soda ar brīvības atņemšanu uz laiku līdz četriem gadiem vai ar arestu, vai
ar piespiedu darbu, vai ar naudas sodu līdz sešdesmit minimālajām
mēnešalgām."

Tā kā spguļu zādzība nav ne "smags vai sevišķi smags noziegums" tad nekas
nedraud.

Janka