[Autoliste] Re: autozaglju karte

Martins martini.zupa at gmail.com
Tue Jan 18 10:02:16 EET 2011

Un par tiem jaunajiem skaistajiem numuriem atbildees vnk pesimists -
var jau buut ka tauta ar laiku tos jaunos iegaumees. Bet stipri
shaubos. Vecajai paaudzei bija 0x seerija zinaama, jaunajai vieniigais
ko zina ir 112 un 911

Par iesniegumu pa pastu - a kas traucee taadam iesniegumam "nepienaakt" ?

M.