[Autoliste] Re: autozaglju karte

Janis Licitis janis.licitis at ec.vp.gov.lv
Mon Jan 17 14:21:31 EET 2011

Gabaliņš no intervijas r jauno VP šefu:
principā tas par ko jūs runājat

"Trešdien Saeimas Aizsardzības, iekšlietu un korupcijas novēršanas komisijā
sacījāt, ka policisti ir jāpadara redzamāki, lai viņu ielās būtu vairāk.
Kuras būtu tās vietas, Jūsuprāt, kur vajadzētu palielināt policistu skaitu?

Es jums nenosaukšu konkrētas vietas. Valsts policijas priekšnieks nevar
pārzināt konkrēto situāciju, konkrētā reģionā.
Varu pateikt, ka te ir liels progress un es biju un formāli vēl esmu šī
projekta vadītājs. Tas ir ERAF projekts, vienotais notikumu reģistrs.
Izstrādājam jaunu sistēmu, kas savāks visu informāciju par notikumiem visos
Iekšlietu ministrijas dienestos un arī Rīgas Pašvaldības policija ar saviem
izsaukumiem. Šis pakalpojums būs pieejams arī sabiedrībai, šāda pieeja
Latvijā vēl nav bijusi. Tas nozīmē, ka jūs varēsiet internetā redzēt kartē
konkrētā laika periodā kur kādi notikumi ir bijuši. Piemēram, ja vēlēsieties
konkrētā adresē pirkt dzīvokli, tad jums būs iespēja redzēt, cik bieži tur
ir viesojusies, piemēram, pašvaldības policija, vai tur bijuši ģimenes
skandāli, nozagtas mašīnas.
Ja viss būs veiksmīgi, tad nākamgad šis projekts rezultēsies ar šīs
datubāzes palaišanu par visu Latviju.
Tas ir arī svarīgs līdzeklis pašai policijai – kā plānot resursus, uz kuru
rajonu sūtīt papildus vienības un uz kuru nē. "

Janka
@VP