[Autoliste] Re: Nivas jautājums

arc arc at intelectuals.net
Mon Jan 10 22:55:44 EET 2011

Martins wrote, On 2011.01.10. 17:16:
> :)
> Itogo ~600Ls par iegādi, plus salikšanas izmaksas (materiāli + darbs).
> Tas pats kas SS.lv vien sanāks...

danu njivas, neneu, jauneklim apguut skruuveeshanas iemanjas - ok, bet
nu tas ari viss.
reku braucamais iistiem viiriem
http://www.hasenwerk.ca/1993lt4x4/

:-)))

> M., ar marazmātisku vēlmi pēc žiguļa........

hh, veelviens, ja :-)
paarsgadu apakalj vasaru nobraukaaju ar 412moskvichu, tieshaam laps
eksemplaars bi, ar nebi nekaadas vainas :-))

=)
arc