[Autoliste] Re: turbo ljurbo

arc arc at intelectuals.net
Sun Jan 9 18:59:17 EET 2011

Instigater wrote, On 2011.01.07. 10:48:

> Sliecos uz to ka vārsts ķeras un attiecīgi arī gļuks. A bez vadības 1.7
> tāpēc ka pie 1.7 nostrādā tīri uz mehāniku jau, bet bez 0.7 tapēc, ka
> vadības vakuumņiks viņam palīdz ātrāk atvērties. Vispār, kas tas par

nu man jau ar taa likaas ;/ turklaat atcereejos ka pagaashziem opelim,
kad tas vaarstulis bij nospraadzis simptomi bij akuraat taadipat.
shoreiz beigaas gan shkjiet ka vaina bij tamaa vaakumnjikaa, izstaas ka
shams vienk dubljus saeedies kaukur piekjiijeeja.

patiesibaa tas pagaidaam izstaas ok, jo tamai turbiinai kas plauktaa
staav, tas vaarstuulis vispaar i nokjiileejis un novesshana darba
kaartiibaa ozh peec kaada turbomors.lv vaij baldones, kas savukaart
asocieejaas ar kaadu meerenu kofferi.

a par pabraukaashanu BEZ turbospiediena ierobezhoshanas, nu kadu sauli
uzgriezt jau ok ;) bet uz celja veelsuudiigaak, izstaas ka suuknim javno
razhiibas pietruukst galaa,nestoties uz to ka spiediens aiziet kosmosaa,
kaukaa ar ne ar aatrumu ne paatrinaajumu tas nerezulteejaas ;>

> aizvēsturisko motoru, kuram turbas vadība ar kaut kādu atsevišķi un tālu
> stāvošu vauumņiku?

norm, ar flakjeneem var reguleet ;))
a motors, nu cik aizveesturisks auto, tik aizveesturisks motors, ar to
stulbo galvu ;)) briivdienaas uz veikalu peec kefiira aizbraukt normaali
(apmeeram shaadi: http://auzas.nav.lv/b/autooo_.jpg  - tas ir pa celju)
kaameert tas kuram patiik ruuseet, to ari veiksmiigi dara ;)

=)
arc