[Autoliste] Re: Eļļas maiņas intervāls

Juris Knakis lubes at inbox.lv
Sun Jan 9 10:26:12 EET 2011

> Rinalds Egle wrote, On 2011.01.06. 15:05:
>  > tur baigi nojaato motoru vajag taadai zaftei :D
 Ne vienmēr - 1990. sākumā Naidžels Mansels ar šito eļļu
 vinnēja
 CART čempioātu iekš USA :-) Diez vai Newman/Haas komandas
 auto bija tik nojāti ...Toreiz tas bija grand reklāmas pasākums,
 kad
 komandas mašīnas pirms Indy sacīkstes atveda uz tuvējo
 benzīntanku
 un visās malās lēja iekšā tankā nopērkamos šķidrumus :-)

>  bet vot ja taga uznaaks sals, es gan nezinu ko dariishu ar to bsk
> kas
>  bobim sajuugaa ;)) mosh vienk jaasatecina svaigs ;).
>  =)
>  arc
 Nu , vispār jau BSK prasījās mainīt ik gadu - viņam piemita
 īpašība
 laika gaitā sabiezēt ...Visa "lielā un nesatricināmā" to zināja
 , bet
 viss cits bija deficīts, turklāt "ēda" manžetes un šļaukas :-)
 GTŽ-22
 vispār bija baiss deficīts, nemaz nerunājot par Ņevu ...
 Ruu