[Autoliste] Re: Sniega pūtējs

Marcis Priede morsitis at gmail.com
Tue Jan 4 22:11:47 EET 2011

Morgen!
Man ir McCulloh SB121E. Vienā vārdā - KOLOSĀLI!! manām un tuvāko
kaimiņu vajadzībām ideāls verķis.
Lietojot konkrēto modeli gan ir jāņem vērā - jams ir paredzēts tikai
un vienīgi līdzenām virsmām un nav pašbraucējs!!! Kā arī nav paredzēts
rūpnieciskai darbībai ;) Ja sniegs ir augstāks par korpusu, tad vēlams
jamajam palīdzēt ar mazo grants lāpstu, iepriekš pasmalcinot kupenu -
tā vienkārši iet ātrāk uz priekšu.
Īsos vārdos, tam, kam agrāk bija vajadzīga stunda, tagad pietiek ar
10min un bez sasvīdiena un aizelšanās. Savukārt tam, kam pagājušogad
bija vajadzīgas 3h ar lāpstu (no auto nojumes nogāztā sniega
novākšanai no iebrauktuves, ar šo bija vajadzīgas +/- 15min.
Degvielas patēriņš minimāls, kopš ZS aptuveni 6l nokurināti un tīrīts
ir daudz kopējais darba laiks varētu būt +/- 7-8h!! Nosacīts mīnuss ir
mazā bāka, BET - ja Jūs jamo izkurināsiet vienā piegājienā, tad,
visticamāk, ka tā būs patīkama pauze pirms darba turpināšanas.

NEPIEŅEMU argumentus par vājumu, nebraukšanu un vēl visādām lietām -
ja Jums viņš neder, tad jums viņš NEDER!! Tad meklējiet pa 700-800ls
ar dzelzs gliemežiem vai pa 1 un 2,5k Ls ar kāpurķēdēm un hidraulikām
un metru platu gliemezi.

Morsitis - ciemata buržujs un pozitīvais tēls :)

P.S. es esmu izmēģinājis arī stipri nopietnākus verķus atbilstošos
apstākļos!! :)

2011. gada 4. janvāris 13:37 Krescendo Paranoja
<krescendoparanoja at inbox.lv> rakstīja: