[Autoliste] Re: Sniega pūtējs

arc arc at intelectuals.net
Tue Jan 4 16:48:14 EET 2011

Rich wrote, On 2011.01.04. 14:54:

> kaads ir meegjinaajis ar taadiem palielaakiem pljaujamajiem daarza

nuu, varu reporteet ka 2janv vakaraa igaunis ar ljoti liidziigu shitam
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cargo-cars/tractors/hebxe.html
norakaas un celja :D nulab, tas taa, bet ari shitaads spolee un rokaas
uz liidzenas vietas kad laapsta pilla un chupa priekshaa

> traktorinjiem tiiriit ? nav kaa ar njivu tehnikas listee ieposteetajaa
> video ? :)

oij, a tehikas liste veel dziiva? ')

> veel esmu dzirdeejis atsauksmes, ka ar kvadru esot forshi tiiriit, un
> vasaraa veel izklaide. hvz, gan jau tur taa pati probleema ar svaru, ja
> shitaads ledus/blieteets sniegs uznaak.

nu ari ziemaa taa vairaak buus izklaide, nevis nopietna tiiriishana,
turklaat njem veeraa ka uz kvadras ziemaa buus auksti! ilgi
nepastraadaasi vaij ari aparaata cenai klaat jaareekjina kaartiigs
kombinzons + ziemas kjivere ;))

laigan viss atkariigs no laapstas un taas funkcionalitaates, a laba
kvadras laapsta var izmaksaat tikpat cik liels traktors ;)

nupatjau ari laukos vairs nau daudz TAADAS kuutspakaljas kur vareetu
atljauties TAA izrakaat ;)

=)
arc