[Autoliste] Re: ziemassveetki atbrauca! :D

arc arc at intelectuals.net
Mon Jan 3 22:06:00 EET 2011

Juris Knakis wrote, On 2010.12.31. 13:02:
>     Rekur šīsziemas pareizie uz veikalu braucamie iepirkumu ratiņi.
>     http://www.youtube.com/watch?v=dbqc1Xr3Pog&NR=1

> Nu, vispār šitāds verķis ir neaizvietojams šur tur, t.sk. plašos apgabalos
> Krievijā, citās blakusvalstīs, arī daudzviet Kanādā un USA ... ko rēkt,
> mans bērns šorīt tepat Latvijā devās uz ~6 km attālo bodi ar sniega
> motociklu + piekabi uz slēpītēm :-) Ka tik nesasit .... :-)))))))))))))))))

ko reekt tieshaam naff. sniegamocis laukos tagad pareizais aparaats.
zin, sen nebiju juties ieputinaats. 1 janvaari dziljpaakjos teju
2stundas braucaam 3km liidz tuvaakajam kaiminjam :-) pirmie 2km pa mezu
ok a visu laiku aiznjeema peedeejais.. pa aizputinaatu pljavas celju..
sniegs stipri virs metra... lab ka garais 50m strkjis bij liidz, bezmaz
uz veedera liidz tuvaakajam kokam un tad auklinjaaa... taadu kantainu
tuneli ar iedobi saanu durvju ruchkas vietaa ;) vincha dabuuja iesviist ;)
kaukas taads tieshaam nebij veel piedziivots.  atlikushajos 7os km liidz
tuvaakajam miestam nemaz neliidaam, liidzbrauceejs pazinjoja ka pietiek,
metam ripaa apakalj ;) atpakalj protams 5min :-)

ja shitaadi laikapstaaklji ziemaas turpinaasies tad shitie te
http://www.youtube.com/watch?v=Sf3CLevgm0w&NR=1
kljuus pieprasiiti netikkai igaunjos pie peipusa bet ari lv.

=)
arc