[Autoliste] Re: Kāds tuvāk varētu iepazīstināt a r ņivu???

Mara Niedra maara at dagmaara.lv
Mon Jan 3 12:29:11 EET 2011

pricom tur kaukaazietis, ja suns izskatas pec vidusaaziesa... betnu ok,
vidusaazietis ir paps, kamer vecmamma (vai vecpaps?) tiesam ir kaukaazietis.
brauc vien, brauc :)
maara

Ūķi mazulītis   - kaukāzieši man patīk :)
Nu jāiebrauc aprunāties vismaz jau būs kādu dienu  ja tiešām nopietni
nobriedīšu.

Richi

Quoting Mara Niedra <maara at dagmaara.lv>:

	nu davai, megini. lai butu godigi, pabridinasu, ka lielakajam
dziivsvars
	sobrid ap 70 kg un pedejais bez musu zinjas ienaakusais vartinjus
atvert
	nepaguva, leca tapat pari. Tjigra varetu nokomenteet cik patiikami
ir
	staaveet iedziitai pagalma stuurii, kad sitais spriidi no deguna
klabina
	savus zoklus. ta, lai interesantaak, varetu uz kauko sadereet.
brauksi?
	maara

	Johaidī... es te kautko pirkt taisos ... paņem tik desu apsardzes
	departamentam un brauc pakaļ savākt :)

	Richi

	Quoting Mara Niedra

-- Tavs bezmaksas pasts Inbox.lv