[Autoliste] Re: Kāds tuvāk varētu iepazīstināt a r ņivu???

Mara Niedra maara at dagmaara.lv
Mon Jan 3 01:41:13 EET 2011

nu davai, megini. lai butu godigi, pabridinasu, ka lielakajam dziivsvars
sobrid ap 70 kg un pedejais bez musu zinjas ienaakusais vartinjus atvert
nepaguva, leca tapat pari. Tjigra varetu nokomenteet cik patiikami ir
staaveet iedziitai pagalma stuurii, kad sitais spriidi no deguna klabina
savus zoklus. ta, lai interesantaak, varetu uz kauko sadereet. brauksi?
maara

Johaidī... es te kautko pirkt taisos ... paņem tik  desu apsardzes
departamentam  un brauc pakaļ savākt :)

Richi

Quoting Mara Niedra <maara at dagmaara.lv>:

	reku var redzet kartigi ieziemoto nivu :D -
http://twitpic.com/3mckuo ar
	apsardzes departamenta parstavjiem prieksplaanaa :)
	maara

	Priecīgu jauno gadu!

	Zinu ka Māres tantei bij ņiva ...
	Moš kāds var pastāstīt tuvāk kāds tieši gemorojs ir tas aparāts
...un vai
	vispār es ar saviem 2x1,5m gabarītiem tādā varu justies kā mājās?

	Vienkārši vakar toč piegriezās Rīga sāk palikt par bezceļu - mersis
ar
	sabloķētu pakaļtiltu vairs nespēja ...

	Richi