[Autoliste] Re: Kāds tuvāk varētu iepazīstināt ar ņivu???

Prichomzs prichomzs at gmail.com
Sun Jan 2 20:56:52 EET 2011

On 2011. gada 2. janv., at 16:06, KPL <kpl.listes at gmail.com> wrote:

> Trekniem slaistiem pilseetniekiem pashaa laikaa, esmu daudz daudz
> kubus peedeejaas dienaas aizstiepis taalaak no ielas, lai buutu kur
> naakamo sniegu kraameet. Vismaz sajuuta ka vakarinjas tiek
> _nopelniitas_.
> Aiz gara laika var drusku arii kauko liidzpilsonju labaa parakt :)

> KPL

Somijaa shaada prakse bij ljoti izplatiita. Vakaraa gaaju nevis sleepot bet pashkjuureet sniegu. Laapstas kolektiivaas. Kad bij garsh laiks, tad paraku kaadiem 4 auto staavvietas, kad nebija, tad saviem. Shonedelj pa riigu dzivojoties vien noveroju, ka neviens neies parakt ne drusku. Labaak kaa pidars iestuurees lidz pisei kupenAa un asti atstaas uz cela visiem pa kajam.

Prichomzs