[Autoliste] Re: Kāds tuvāk varētu iepazīstināt ar ņivu???

Instigater instigater at projektam.lv
Sun Jan 2 16:49:45 EET 2011

On 2011.01.02. 16:06, KPL wrote:
> Trekniem slaistiem pilseetniekiem pashaa laikaa, esmu daudz daudz
> kubus peedeejaas dienaas aizstiepis taalaak no ielas, lai buutu kur
> naakamo sniegu kraameet. Vismaz sajuuta ka vakarinjas tiek
> _nopelniitas_.
> Aiz gara laika var drusku arii kauko liidzpilsonju labaa parakt :)
Es šitā sabiedriski derīgo darbu apvienoju ar Jaungada dāvanu visiem
kaimiņiem, izraku ielu no sava pagalma līdz tai, kuru vismaz diennaktī
reizi notīra, sanāca kādi 100m, no kuriem 70% bija tieši mans darbs.
Fiskars lāpsta ir vērta katru iztērēto santīnu. Kaimiņi gan tik vien
šķendējās, ka nodokļi jāmaksā, bet kā traktoru palūdzot, tā atbildot, ka
3.šķiras ceļš - tīrot tad, kad neko citu vairs nevajagot tīrīt.

Serveru noma Latvenergo datu centrā - sākot no 10.50 Ls/mēn