[Autoliste] Re: ziemassveetki atbrauca! :D

Maris Liepins Liepins.Maris at apollo.lv
Fri Dec 31 13:53:27 EET 2010

Vakar uz Ventspils shosejas vien dzhips arii bija domaajis ka var atljauties
\m/ vaaleet, kas rezulteejaas ar pusjumtu shosejsmalas kupenaa un kaads cits
dzhips Kurshu pagriezienaa bi domaajis ka ja maak labi ieskrieties, tad
bremzeet varees ar tikpat labi, kaa rezultaataa bi saanos ielicies citam
auto.
Ja kas, aarpus Riigas rajona, lielie un vietaam pat puslielie celji normaali
tiiriiti, bet kaa pie Riigas taa sniegs & ledus.

M.

Var gan uz Jūrmalenes, šorīt viens zils BMW virzienā uz Rīgu kā reizi
bija paslidinājies un veiksmīgi ticis sniega valnim meža pusē...

M.