[Autoliste] Re: Ziemassvētki brauc!

Ginc ginc at pie-dabas.net
Thu Dec 30 10:25:48 EET 2010

Džipveidīgajiem praktiski visi lieto collīgos amerikāniskos apzīmējumus.
Tur viss viegli - 33x12,5R15 = 33" - diametrs, 12,5" - platums, nu un
diska rādiuss. Un nevajag rēķināt nekādus mistiskus procentus, 33" riepa
būs viena diametra neatkarīgi no tās platuma un diska uz kā uzsprausta.
Daudz ērtāk un uzskatāmāk nekā pārrēķināt cik ta augsta būs 235x75 vai
255x75.

G.