[Autoliste] Re: Ziemassvētki brauc!

Martins martini.zupa at gmail.com
Wed Dec 29 14:16:59 EET 2010

Iespējamie varianti (ir iespējama to kombinācija):
1) netur krusti
2) afigennākais leņķis, kas raksturīgs liftēšanai
3) būtiski samazināt vibrāciju

Vienīgi priekš lieliem auto tik jaudīgas grantātas tā pagrūti atrast
pa lēto, tādiem maziem autiņiem, kuriem pašmasa mēdz būt arī 800kg
pilnīgi pietiek.

Vispār jau krievu off žurnālos arī pat tiek tirgoti un reklamēti
aftermarketa kardāni ar granātām, ka tik nebija arī priekš Ņivas un
bobja

M.