[Autoliste] Re: Ziemassvētki brauc!

Ginc ginc at pie-dabas.net
Wed Dec 29 14:03:11 EET 2010

Atgriežotie pie sākotnējā topika:

RAV4 ir krietni labāka 4x4 sistēma par CRV. Tā ka kā sieviešu auto
sniegā tam būtu dodama priekšroka. Zinu vienu mednieku kas ar RAV4 jauno
arī mežā brauc - neraud. Tiesa - dziļos mežos šis tomēr dodas ar Suzuki
Samurai uz kautkādām drausmām 32-33" riepām.
Suzuki drosmīgi giež oriģinālais 1,3 motors ar žiguļa karburatoru :)

G.