[Autoliste] Re: Dīzeļservisa komentāri par degvielu

Janis Licitis janis.licitis at ec.vp.gov.lv
Wed Dec 29 09:47:40 EET 2010

Nu VW 1.9 tdi kvēlsveces sāk sildīt tikai zem +5,
Varbūt temperatūras devējs gļuko un kompis domā ka ir siltāks nekā patiesībā
un nepadod gana dd?
principā vajadzētu pieslēgt pie kompja, paskatīties t līknes un starta laikā
iesmidzinātās dd daudzumu.
Absolūtā autoritāte dīzeļu jautājumā mums Latvijā laikam ir INC, bet domāju
te arī ne tik gudri vīreļi varētu skatīties kas par vainu.

Janka
G3 1.9tdi