[Autoliste] Re: Ziemassvētki brauc!

Imants zai at inbox.lv
Tue Dec 28 16:50:21 EET 2010

Balsoju par Forester. No ceļa nobraucu ne pa laikam, bet diezgan jau bieži
(lauku seja).
Nu jau vairākus gadus kaplēju, iesākumā ar pirmo paaudzi SF (MT), turpinot
ar SG (AT). Ja ir jāmaina to, kas nolietojas, nevis to, kas jūtu uzplūdā
tiek tīši salauzts, viss ir ļoti samērīgi. Par braukšanu (īpaši ziemā) var
pateikt dažos vārdos - droši un prognozējami.
Benja gan garšo, to jāņem vērā, īpaši turbinizētajos gadījumos, bet nav
kocmocc. Dīzels nav provēts, gan jau kādreiz tiks arī līdz tam.
Klīrenss ir normas robežās, ņehitrimi dvižeņijami var pieplusot vēl kādus cm
klāt. Ja ir vēlme.
Un nestāstiet man, ka tomātu nevar izšūpot no kupenas, ja? Been there, done
that!

zais,
forester S turbo
forester XT