[Autoliste] Re: Ziemassvētki brauc!

- Prichomzs - prichomzs at gmail.com
Tue Dec 28 16:29:25 EET 2010

2010/12/28 Rinalds Egle <rinalds.egle at gmail.com>

> par "caurejas" speejaam piekriitu, bet ar godiigu pilnpiedzinju nav
> adrenaliina pilnas bikses uz slidena celja sasliidot. mani personiigi
> speej uztraukt taas paarejas no "leets fwd auto" uz "reku, mees arii
> aizmugurei kautko varam iebarot" un atpakalj... :)
>
> a par vw golf countruy morsiitim bija ko teikt - ganjauka
> atgrieziisies no anglijas, pastaastiis tuvaak :D
>
> --
> Rinalds

Hmmzzz. Kad braukaaju ar Tiguanu nevareeju ne par ko suudzeeties. Gaaja kaa
vajag bez stressa un to slaveno "2x pilnas bikses 1 liikumaa" taa arii
nepiedziivoju ...

Bet nu zinu atbildi "Tu jau NEBRAUC!" (c) Rinalds :D

Bet ja nopietni, tad braukaajot uz laukiem (ap Niitauri) tapa auto
patesteets no sirds. Lielaakaa saape bij klirens. Sastum sniegu, uzseezhas
un griezh ratus pa gaisu ...

Ar hodu labi sliideeja paari. Un uz shoses ar bij patiikams.

--
Prichomzs
Honda Varadero