[Autoliste] Re: Ziemassvētki brauc!

Ģirts Bērziņš GirtzB at inbox.lv
Tue Dec 28 08:54:23 EET 2010

imho  vienīgas +/- saprātīgās cenās esoš SUV tipa dīzels ir Volvo XC70, Audi
A6 Allroad ir dārgs.
pārējie SUV(Mitsu Outlader, Honda HR-V, CR-V, Kia Sportage, Hyundai santa
fui, Nissan X-trail) ņemami tikai ar benzīn, jo Freelander 2, BMW X3, Ford
Kuga, VW Tiguan un Audi A5 tajās cēnās vēl kādu laiku nebūs, un kad būs
nebūs vair ieteicams pirkt...

Es ņemtu dajebkāda vecuma Outback/Forester benzin, galvenais lai cena
atbilstoša auto stāvoklim...
p.s. Mok kādu pajero pinin var pastīties... un protams eksistē opel frontera
un VAZ 2121

ar cieņu spameris GirtzB, ar dažādiem RWD vienriteņiem un divriteņiem...

lielie džipi cik saprotu varētu būt jau bikīt pa lielu...