[Autoliste] Re: Ziemassvētki brauc!

arc arc at intelectuals.net
Tue Dec 28 00:36:32 EET 2010

ramonz wrote, On 2010.12.27. 18:27:
> Man te viena koleegje, kaa reiz zheelojaas, k netiek no maajas
> aaraa/iekshaa... alja meklees kauko jeepveidiigu liidz 3000Ls.

nu taaa :-)))
te chomam kaareiz shaadiem meerkjiem (netiek no maajas aaraa no riita)
tika no nupat attaalas lauku seetas kuutspakaljas izvilkts
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/chevrolet/c1500/iobeo.html
akuraat shitaads, tikkai balts un netik ljoti zems kaa bildee.
daudz pat vilkt nevaidzeeja, pac izbrauca :-))
tik garsh gan maita (turklaat iisaakais no shitiem), visaadi citaadi
ljoti patiikams aparaats.
ljoti labs iekraameejamais. tas teju 6litriigais vveidnieks celj ljoti
labi, speej tik piebarot :-))
pazeminaatie aatrumi ljoti leeni.
turklaat mieriigi var uzlikt 35-37colligas riepas un tad jau daudzkas
kluust veel patiikamaaks, jo iipashi tieshi shaados laika apstaakljos
:-)) par uztureeshanas izmaksaam, tjipa cik maksaa pieliet pilnu baaku
(lai pielietu, obligaati jaanoslaapee..utt..) un cik ir liels ir
nodoklis, iisti viiri protams nerunaa :D

> Nekas cits kaa Discovery vai freelander praataa nenaak. Kaadi
> ieteikumi?? ( vjag diizeli, shamai lauksaimnieku diiselis pienaakas)

nu a kas vainas disco?
piem http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/land-rover/discovery/hdjhp.html

nedaudz pamekleejot, imho var atrast ari taadu ar kuru uz pienjemshanu
pie prezidenta nau kauns braukt :)

kauko niknaaku? :
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/nissan/patrol/ekhep.html

kauko lielaaku?
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/nissan/patrol/fbxgl.html

kautko mazaaku?
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/daihatsu/rocky/ieino.html

kauko jeepveidiigaaku?
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/jeep/cherokee/gjgik.html

kautko ieliigaaku _koleegjei_ :
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mitsubishi/pajero/cgcje.html

kautko nopietnu?
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/toyota/land-cruiser/bfocd.html
(te gan vairs nau 3kls)

foresteris ar diizeli ari diezvaij ierakstiisies atveeleetajaa sumaa ;)
taapat kaa daudzi citi mazie suvveidiigie.

=)
arc