[Autoliste] Re: kartupelji

Mareks Ortlovs lordramex at gmail.com
Sun Dec 26 23:54:05 EET 2010

nu i nevajag
burgerkings mana likas vislielaakais sudus novinjiem visiem, zviedru MAX
burger veell bij kaut cik ar dievu uz puseem bet nu vienalga njuha
pilnigaakaa

labaak Zhavet vistas gurnu uz Saldskaabamizes ar sviest un miers.

RameX
PS un veeljoprojama man favorit burgeru eestuve ir Texas Longhorn tik
piemums liidz taadai ka liidz menesim :/ tuvaaka ko zinu ir stokholma

2010. gada 26. decembris 16:31 swolotch <swolotch.l at gmail.com> rakstīja: