[Autoliste] Re: Galīgi ne pa tēmu :-)

arc arc at intelectuals.net
Tue Dec 21 20:09:36 EET 2010

Karlis wrote, On 2010.12.21. 12:10:
> Domaajams, ka jaanopeerk vadu 3->3 un jaasprauzh ieksh video-in un
> audio-in, teljukam, shkjiet, ir mono. Attieciigi, viens no vada audio
> galiem paliks briivs.

nu labaak jau abus audio kabeljus shaadaa konfiguraacijaa (vecss mono
crt televizors) ir nekonekteet pie televizora, bet piekonekteet kaadaam
nebuut datortehnikas tumbinjaam.
lai nebuutu vadu juuklis, var izveeleeties ar iebuuveetu beroshanas
bloku, tobish pataisno 220 pakaljaa :-)
piemeeram
http://www.xnet.lv/index.php?zoomid=175558&kas=Logitech+2.0+S-120+4.4w+Black%2F980-000010+

kaukaa taa