[Autoliste] Re: iisi par Latvijas Auto klubu apvienibu

Ģirts Bērziņš girtzb at inbox.lv
Mon Dec 20 22:54:10 EET 2010

 Dabiski ka autotirgotāju lobijs, visa eiropa gadiem jau spiež tautu
 braukt ar maziem ekokūtsmēsliem(jo paplidus šā vai tā
 progresīvam jaudas/masas nodoklim vēl seko ekonorma, kas padara
 vecu auto ekspluatāciju finansiāli neizdevīgu) vai lieliem/lēniem
 traktoriem un autoražotāji bez ierunām klausa un ražo attiecīgus
 auto, pēdējā laikā gan tehnoloģijas ir ļāvušas sasniegt tādu
 līmeni, kad var dabūt ļooooti universālu un apmierinoši
 dinamisku auto(vesela čupa pēdējās paaudzes 2.0 dīzeļu)
 ar cieņu spameris GirtzB, tomēr 90ls
 Quoting *Martins <martini.zupa at gmail.com>*: