[Autoliste] Re: iisi par Latvijas Auto klubu apvienibu

Martins martini.zupa at gmail.com
Mon Dec 20 17:09:05 EET 2010

Tevi interesē 15. priekšlikums un tam sekojošais ieraksts. Konkrēti
IMHO (ja pareizi masu atceros un to ka bija pirms 2005. gada modelis),
tad šādi:
4) no 2101 kg līdz 2600 kg - 114 lati;
ja smagāks mazliet - 138.

Vispār man liekas, ka šis viss ir arī klusais auto torgašu lobijs. Jo
grozi kā gribi praktiski jebkas, pat paliels, ar saprātīga izmēra
motoriem jaunāks par 2005. gadu ir ar mazāku  nodokli nekā tāds pats
tikai pirms 2005. gada. Tam pašam LR Disco ar 2.5 dīzeli nodoklis
vispār pat samazinātos... Ja to pašu uzrēķina uz kkāda Volvo V70 ar
dīzeli - tas pats sanāk...

M.