[Autoliste] Re: iisi par Latvijas Auto klubu apvienibu

- Prichomzs - prichomzs at gmail.com
Thu Dec 16 15:47:13 EET 2010

> Nē, tieši Vilkam un Šadurskim respect, jo nav vairs gada diskriminācijas,
kad viena auto modeļa vienādas komplektācijas auto ar dažādiem gadiem likme
var atšķirties vairākas reizes. A Hummer braucēju kliedzienus  neņemam vērā
- tie tāpat galvā ir sisti. :D Likvidējot 2005.gada diskrimināciju man
sanāks maksāt par 1Ls mazāk nekā šogad, nevis +25Ls, kā būtu tas bijis.
Hmmm...
Nez. Es nesuudzos. Man viss sanaak labi pa jaunam. Bet var 3 reiz mineet
kuram auto ir lielaakais pieaugums. Visa sheema ir meli.

--
Prichomzs
Honda Varadero