[Autoliste] Re: iisi par Latvijas Auto klubu apvienibu

Ģirts Bērziņš girtzb at inbox.lv
Thu Dec 16 14:16:31 EET 2010

 man i vecs šrots(tm)....
 par pepelaca ekspluatāciju tāpat māksāju valstij dārgāk, jo
 vairāk devielas nodedzinu(akcīze+pvn) vairāk riepas etc lietas
 noplēšu (attiecīgi PVN) tā kā nejūtos valstij vēl papildu
 nodokli(par pepelāca "eksluzivitāti") nekādi parādā, pie tam
 jauda un motora tilpums nekādi neietekmē auto slodzi uz ceļu(tm),
 tad jau par subariem ar gruntsriepu ar jāmaksā "nodoklis" - uzrok
 takš ceļus, +papildu nodeva par šipiem etc etc.... Manam auto
 spiediens uz ceļa virsmu maziņš(riepas platas...)
 vienīgais ko man drīkstētu piešūt ir izmeši CO2 g/km kas
 pepelācam ir augstāki nekā vidējam nemotoram. Bet tādā
 gadījumā lūdzu dīzelistiem koeficientu par kvēpu un visu citu
 sekundāro filtru nēesamību, un šrotiem par izgrieztiem
 katalizatoriem...
 ar cieņu spameris GirtzB, S54B32, 287g/km vs turbobrick 244g/km
 Quoting *KPL <kpl.listes at gmail.com>*: