[Autoliste] Re: Ragaviņas

arc arc at intelectuals.net
Thu Dec 16 03:27:17 EET 2010

Martins wrote, On 2010.12.15. 22:35:
> Ha! :)
> Es jau sen esmu paarliecinaats, ka 2 cilveekiem uz pasaules pienaakas
> Nobela miera preemija: tam kursh izgudroja peleeko liimlentu un tam
> kursh izgudroja plastmasas savilceejus. Galu galaa vajadziibas spiests
>
> Nosleegums: nopirku 2 komlektus mazaas beernu sleepiites (5Ls
> komplekts, Depo, ja veel kaadam vajag - mekleejiet grozaa pie
> elektroinstrumentiem.......) un pieseeju pie ratiem. Pirmais testa
> draivs ar ugunsdzeeshamo un loga mazgaajamaa shkjiiduma kannu siicha
> vietaa dod ceriibu ka buus labi, netiiriitu ielu var shkjeersot
> [...]

bildee neizstaas iipashi paarliecinoshi, turklaat ko ar taadiem ratiem
nonaakot piemeeram  nu veikalaa?
kaa ar vadaamiibu? sashkjuureetai kupenai ar neizstaas diezko eerti
paari tikt, ja vien ritenis nau nofikseeets nekustiigi?
bezmazvaij driizaak kkaadu autobenkji uzkloneet uz parastaam ragavaam, ne?

vopsch padalies pieredzee peec paaris pirmaam dienaam :)

mums tagad jau lielajam beernam savulaik bij rati ar taaaadaam
riktiigaam riepaam, ar kameraam, pumpeejamaam :-) aizputinaata lielupe
tika forseeta veesaa mieraa, negrima tikpatkaa nemaz.

=)
arc