[Autoliste] Re: Ragaviņas

Mara Niedra maara at dagmaara.lv
Thu Dec 16 00:36:15 EET 2010

mana pazinja, kaa jau sieviete parastaa un saimnieciskaa, kaa reizi ar
savilceejiem to lietu bij nodariijusi.
maara

Ha! :)
Es jau sen esmu paarliecinaats, ka 2 cilveekiem uz pasaules pienaakas
Nobela miera preemija: tam kursh izgudroja peleeko liimlentu un tam
kursh izgudroja plastmasas savilceejus. Galu galaa vajadziibas spiests
es esmu arii "saremonteejis" kaujas Defenderim stuuri, kad noluuza
stuures pirksts pie kolonkas, treshdalja pirksta veel bija, to iebaazu
vietaa un konstrukciju nostiprinaaju ar kaadiem pieciem savilceejiem.
Lai nofinisheetu pietika. Lenkjis - zjurnaalam buus pusliidz OK, bet
nu ja vajag pa iistam preciizi, tad nebuus iisti tas :)

Par teemu: GinC, paraadi man ka luudzu kur tajaa finierii kaads taisa
ragavinjas. Apzeltiishu......
Biju aizbraucis, atradu, viiri kko krauj utt, kad prasiiju par
ragavinjaam teica ka sen sen jau taadas nav redzeejushi un vispaar
nerazjojot.

Peec tam izneesaajos pa bodeem, pabiju rimchikaa, visaas Alfas beernu
bodess, Cenu klubaa, Jyskaa un Depo Bergjos. Nekur nekaa praatiiga.
Tuvaakais tam ko vajag Alfas beernu bodee, bet taa konstrukcija, nu
pornograafija. Vienaam ragavinjaam atzveltne bija no teerauda stiipas
uztaisiita. Nu no taas pashjas, no kuras padomju maajaas trepeem
margaas vertikaalie elementi.... Otras bija labaakas, saliekamas,
stumjamas, arii bez vietas kaajaam un ar aizdomiigi tievu roriiti.
Neuzrunaaja arii taas, lai gan bija vieniigaas ar miiksto seezjamo
dalju un droshiibas jostaam liidziigi kaa ratiem, bet nu cipars par to
arii mazliet ne tas (ap 30 lashiem). Nav nekaa gatava tuvumaa, bet
vajag man ragavas siicim jo ar ratiem ja veel pagaajushonedeelj kaut
ko vareeja pasaakt, tad shonedeelj jau vairs neko, sniegs ir bliivs,
un mazais veel neseezj, pusguljus jaavar nolikt, kaut vai uz
spilvena...

Nosleegums: nopirku 2 komlektus mazaas beernu sleepiites (5Ls
komplekts, Depo, ja veel kaadam vajag - mekleejiet grozaa pie
elektroinstrumentiem.......) un pieseeju pie ratiem. Pirmais testa
draivs ar ugunsdzeeshamo un loga mazgaajamaa shkjiiduma kannu siicha
vietaa dod ceriibu ka buus labi, netiiriitu ielu var shkjeersot
mieriigi. Katraa zinjaa tik eerta sragavinjas kaa sanaak no ratiem
diez vai maksaas mazaak par kaadu pusotru simtu... Pagaidaam shite ir
greiza konstrukcija ar savilceejiem, pa sveetkiem pastaavees drusku
pie virpas un uztaisiis ratu ritenju stiprinaajuma vietaam
atbilstoshus izstraadaajumus un pieliks sleepes pa skaisto.

Ekshibicionistiskā daļa:
http://martini.pudele.com/galerija/d/27639-1/15122010069_s.jpg
http://martini.pudele.com/galerija/d/27641-1/15122010070_s.jpg
http://martini.pudele.com/galerija/d/27643-1/15122010073_s.jpg