[Autoliste] Re: Ragaviņas

Mara Niedra maara at dagmaara.lv
Wed Dec 15 15:49:48 EET 2010

maara mekleeja un atrada MARIO garaazaa. kaareizi aizvakar veicaam
nodosanu/pienemsanu un nupat mana mazaakaa atvase atpliisa, paarlaimiigs
izvizinaajies ragavaas.
par sleepju rikteesanu domu neatmet - pazinja taa kaa reizi izdariija
peernziem un bij loti apmierinaata. tik jaaizmanto taas mazaas igaunju
sleepiites, kuras, kaa izraadaas, joprojaam ir iegaadaajamas.
maara

Nu ta tā. Man vajag bērnu ragavas. Kur ir redzētas sakarīgas ar
sakarīgu ciparu?
Gribu kaut ko uz klasisko pusi kā bija kad mēs bijām mazi. Noteikti
negribu to pornogrāfiju no pusmilimetrīgās tievās roras, kura
izgatavota no ķīniešu klases tērauda.....
Līdz vakardienai vēl varēja ar ratiem iztikt pa sniegu, bet nupat ir
truba. Otra truba ir tāpēc, ka ratiem attālums starp riteņiem uz asīm
atšķiras starp priekšas un aizmugures asi, a tā jau biju sataisījies
bērnu slēpes pieriktēt tiem pašiem ratiem....

Kādreiz te Māra meklēja, bet tas bija kādreiz... :)

M.