[Autoliste] Re: Dīzeļservisa komentāri par degvielu

arc arc at intelectuals.net
Wed Dec 15 15:16:43 EET 2010

Juris Knakis wrote, On 2010.12.15. 7:28:
>     bet bija aizrādījums no meistara par degvielas kvalitāti. Esot tāda kā
>     lipīga. A šitā ir pirmā bāka ar fosilo pēc vasaras ibiodīzelēšanas.
>     Pildīju to Nestē. Laikam ibio atliekas pie šiem mīnusiem arī rada
>     līmejošo efektu. Tā nu kamēr rakstīja tur rēķinus, tikmēr aprunājāmies.
>     Šis tomēr ieteica ibio nelietot - daudz ibio klientu tomēr pie viņiem
>     nonākot ar aizķepinātiem sūkņiem. A uz ziemu ieteica pie dīzeļa
>     pievienot 2-taktu motoreļļu, jo arktiskais dīzelis esot krietni sausāks
>     par vasaras - paildzināšot sūkņa mūžu.

nu imho nekam sliktam nevaidzeetu buut, ja nereekjina izmaksas ;) litrs
elljas tomeer daargaaks kaa litrs soljkja. a klaat liet, nu atminu
agraak pat sporta ratiem pie benzīna jējām bish 2taktnieci, diizelim
droshi :-)))
turklaat kaa jau mineeji suuknim labaak, jo iipashi padilusham, kursh
sasalis uzreiz nespeej spiedienu sapumpeet. taa vismaz veci zinaataaji
runaa un piesauj vecajam shrotam uz ziemu i benziininju i 2taktnieci ;)

-)
arc

> Hmm, par to 2-taktu eļļu varētu būt loģiski, kaut es tā kā atminu, ka tīru
> "Arktiku" neviens nepārdeva - atkarībā no temperatūras jauca ar vasaras
> degvielu ... Un par to ibio - vai tad tu ar tīru ibio brauci vasarā? Tas gan
> tā īsti prātīgi neliekas - vieglo auto ražotāji, atšķirībā no kravas auto un
> traktoru ražotājiem, tīru biodīzeli īpaši nemēdz akceptēt ...

nu tak bijusi jau mums te par shito diskusija :-) es ar esu ar tiiru
ibio braukaajis vasaraa, vairaaki lauku bennjtanki tak to tirgoo, nau
nevainas vecajiem diizeljiem. reiz vasaraa kaiminsh pat pamaniijas
baakaa iegaazt tiiru pankuukellju no no vieteejaas frii karpelju
ceptuves :D viss ar bij ok, tik filtrinju vaidzeeja kaadas 4as reizes
izpuust un beigaas nomainiit ;)

protams nejdaibog kaads pamaniisies shito kaukaadam pumpjuduuzim
iepildiit ;)