[Autoliste] Re: Dīzeļservisa komentāri par degvielu

Juris Knakis lubes at inbox.lv
Wed Dec 15 07:28:15 EET 2010

>  bet bija aizrādījums no meistara par degvielas kvalitāti. Esot
> tāda kā
>  lipīga. A šitā ir pirmā bāka ar fosilo pēc vasaras
> ibiodīzelēšanas.
>  Pildīju to Nestē. Laikam ibio atliekas pie šiem mīnusiem arī
> rada
>  līmejošo efektu. Tā nu kamēr rakstīja tur rēķinus, tikmēr
> aprunājāmies.
>  Šis tomēr ieteica ibio nelietot - daudz ibio klientu tomēr pie
> viņiem
>  nonākot ar aizķepinātiem sūkņiem. A uz ziemu ieteica pie
> dīzeļa
> [...]
 Hmm, par to 2-taktu eļļu varētu būt loģiski, kaut es tā kā
 atminu, ka tīru
 "Arktiku" neviens nepārdeva - atkarībā no temperatūras jauca ar
 vasaras
 degvielu ... Un par to ibio - vai tad tu ar tīru ibio brauci
 vasarā? Tas gan
 tā īsti prātīgi neliekas - vieglo auto ražotāji, atšķirībā
 no kravas auto un
 traktoru ražotājiem, tīru biodīzeli īpaši nemēdz akceptēt ...
 Ruu