[Autoliste] Re: iisi par Latvijas Auto klubu apvienibu

Instigater instigater at projektam.lv
Tue Dec 14 10:57:25 EET 2010

On 13.12.2010 23:48, Mara Niedra wrote:

> Dibinasanas sapulce piedaloties 17 auto klubiem, Latvijas Auto klubu
> apvieniba ir nodibinata.
>
> Dibinataji -- Amerikanu auto klubs, Autoliste, BMW Life, MB klubs,
> SAAB klubs un Volvo klubs.
>
> Bildes te - http://picasaweb.google.com/laukums.lv/LAADibinasana#
> <http://picasaweb.google.com/laukums.lv/LAADibinasana>
>
> Nedaudz skopas informacijas te -- http://www.autoklubiem.lv

Ja s(i- apvieni-ba piera-di-s ka- vienojos(i poziti-va organiza-cija
automi-l,ota-ju vajadzi-bu apmierina-s(anai, tad super. Es, pieme-ram,
iedoma-jos ta-du pasa-kumus ka- norma-lu trackday organize-s(ana
Bik,erniekos, starpklubu sacensi-bas, vienota informa-cijas vieta par
autoklubu pasa-kumiem, utt.

Serveru noma Latvenergo datu centra- - sa-kot no 10.50 Ls/me-n