[Autoliste] Re: Winter - Freude am Fahren :)

Arnis Zagorskis arc at intelectuals.net
Mon Dec 13 12:41:53 EET 2010

Mārcis Priede wrote, On 2010.12.13. 11:27:
> Morgen!
> nu tad
> 1) http://url.nav.lv/?1942968789
> vai

hm, nu staasti, kas pa jaunu mazauto igaadaats? ;)
jo imho pie norm auto ar shitaadu nau ko iesaakt ;)

> 2) http://url.nav.lv/?962871457

nu slaists riktiigs, kaaturbij, izlepushais kverplis, vo :-))

> Morsitis
> --
> ar pirmo variantu ieksh autosa un otro mājās ;)

nujataa padomaa, man bobikaa ir 2laapstas, viena tiek izmantota kaa
haubes kocinjsh, otra taada ko pie vajadziibas var ari izmantot kaa
enkuru, kas ar 6dien golfeejot veiksmiigi tika dariits.
vot mazdaa gan viena ir stipri liidziiga taveejai ;)

=)
arc

a kaa tu cilveeks, neliizdams uzzinaasi cik taalu var liist un cik vairs
nevar ? ;)))

aha, es ar shitaa esu savulaik kvattru uzseedinaajis pie maajas uz
traktora valnja. kaukad sen sen, kvattreeshnas pirmssaakumos, kad veel
nebij praksee paarbaudiitas daudzas veertiigas atzinjas. iiilgi naacaas
stiiveeties..... turklaat ne vienmeer var redzeet vai tur irdens
sniedzinsh sastumts vaij liels ledusklucis pasleepies ;)