[Autoliste] Re: Winter - Freude am Fahren :)

Ginc ginc at pie-dabas.net
Mon Dec 13 11:15:03 EET 2010

Vakar sniegšanas laikā ar braukājos tik ar RWD. 4x4 ieslēdzu tik
pilsētas centrā kur slidināšanos kāds varētu pārprast :) Bet nu LSD
pakaļas tiltā ļauj visnotaļ veikli uzsākt un aizbraukt taisni bez
visādām vēderdejām un manevriem ar stūri kā mazajiem BMW jādarās.

Daži subaristi un quatristi ar galvu gan nedraudzējas - Quatrists bij
līdis Ogres Zilajos no šosejas nost un palicis uzkāries aiz sniega
tīrītāja sastumtā vaļņa tā ka nabaga LVM Suzuki Jimny to bez rezultāta
raustīja striķī, un Subarists domājās no sevi rallistu esam lienot
priekšā bez pietiekamas distances autobusiem un citiem grūti
bremzējamiem verķiem - diez ko darītu ja kāda fūre viņa auto pakaļu
saīsinātu līdz pakaļējiem sēdekļiem??

G.