[Autoliste] Re: kur peerk domkratu?

Martins martini.zupa at gmail.com
Mon Dec 6 12:07:12 EET 2010

Vispār jau par tiem uzgriežņiem ir sarežģītāk mazliet. Ir ražotāji,
kuriem ir normāli konusi kas der gan lietajiem diskiem, gan arī bleķa.
Disco 1.5+ piemēram ir pareiza konstrukcija. Vizuāli-estēstiskais
protams so-so... No otras puses jauni LR uzgriežņi maksā 30 pensus, ja
zina kur pērk...

M.

P.S Esot iznācis Concord Ultimax 2011. gada modelis... Neuzdrošinos
pat jautāt ar ko tas atšķiras no 2010. gada modeļa  :D