[Autoliste] Re: Likums patiikamaaks par MK noteikumiem (FM vis SM)

arc arc at intelectuals.net
Sun Dec 5 23:06:45 EET 2010

Rinalds Egle wrote, On 2010.12.04. 22:33:
> zaimoshana, ar taadu auto nebraukt...

nu irjau ir, betnu cilveeks nau tik slims uz shito, kaa te viens otrs ;))
turklaat _normaalas_ ziemas riepas tam aparaatam tomeert, kaa vairumam
shito atvelkamo, kaanekaa naak komplektaa ar ziemas statneem, un kuras
shitaadam auto tomeer taa vienkaarsh apkaart nemeetaajaas ;)
un varjaubuut ka labi vien ir.

=)
arc