[Autoliste] Re: omegas apsilde

JanisD 3ciems 3ciems7 at gmail.com
Thu Dec 2 15:00:06 EET 2010

nja nu var jau gadiities. man nekaadu beedu nebija un neesmu tur
liidis. peec sajuutaam likaas, ka vakuums vareetu sleegaat tikai
puushanas virzienus, bet siltaak/aukstaak reguleejas ar trosiiti. ja
vakuumu nahrenizee, vai puutiis to karsto? nav taa, ka vakuums
nepiecieshams tieshi paarsleegshanai?
burbulis pechkaa nez vai. nav bijis, ka opelim vajadzetu kaut ko
atgaisot, ja shkjidruma par maz, pielej tik un viss uzreiz straadaa :)
Janis D, "3-ciems"
Opel Omega ar gaazes pliiti
Honda Dominator, Kawasaki Vulcan