[Autoliste] Re: rituaalaas dejas

Mara Niedra maara at dagmaara.lv
Wed Dec 1 23:57:50 EET 2010

un bagaaznieka pogu taa centralka netur ar speeku? tas jau ar bij ciet. ciet
bij pat taas pakalejas durvis, kuras parasti neaizsleedzaas :D Merfijs tak
negulj :)
maara

bmw tas neder, centralka tur pogu uz leju ar speeku. esmu redzeejis
variantus ar liishanu caur bagaazjnieku un sleepju caurumu, bet
detaljaas visu neatceros.

andris