[Autoliste] Re: Turbinas

Instigater instigater at projektam.lv
Wed Dec 1 11:43:54 EET 2010

On 30.11.2010 09:22, Juris Knakis wrote:

>     es to nesavaaktu, nu vismaz pirmo reizi, bet vai ar taadu auto
>     otraa reize ir?
>     swolotch

> Nuuuu... IMHO, ja gāzpedāli nedarbina vienkārši režīmā "ON/OFF", tad
> visdrīzāk,
> ka JĀ! :-) Kā nekā šitādi rīki ne jau pitekantropiem konstruēti un ar
> bezkompresora
> Viper'u es tepat Rīgā esmu skaidu ņēmis - ļoti labi tas rīks brauc gan
> "vakarīgā
> bulvāra" režīmā, gan "5-minūšu-pakaļriepu" režīmā :-)
Vispār TopGear USA pirmajā sērijā bija atvadas no pašreizējā Viper. Da
viņš tāpat iekabināja viņu trasē 2 sekundes visiem 3 Lambo. Pie tam
Vaiperam nav nekādu vilkmes kontroļu. Šie gan atzīmēja, līdz ar to šis
ir pēdējais bīstamais auto ASV, jo nākamajā versijā 2014.gadā jau
obligāta prasība būs stabilitātes kontroles sistēma.

Serveru noma Latvenergo datu centrā - sākot no 10.50 Ls/mēn