[Autoliste] Re: dzeseeshanas sisteemas skaloshana

Juris Knakis lubes at inbox.lv
Tue Nov 30 09:28:53 EET 2010

> vispirms jau jaasaprot, kaapeec viss ir taa aizkakaats.
>  swolotch
>
>  > subj. nepiecieshams, jo peckas radiators ir aizd%$sts
> nemeeraa, kaa
>  > rezultataa shaados miinusos vitaali nepiecieshamaas salona
> apsildes nav.
>  > to citi, man liidziigi speci diagnosticeeja peec ruusas
> daljaam motora
>  > radiatora, doma jau ira, ka pechkas radiators jaamaina
> pavisam...
>  > auto- mazda 323f laikam, 99 gada.
 Ak jā, spriežot pēc pieminētās rūsas, tā Mazda ir tikusi
 braukta ar ūdeni
 antifrīza vietā, vai ar  "simbolisku"  antifrīza
 koncentrāciju. Tad arī ir nu ļoti
 liela iespēja, ka Mazdas dzesēšanas / apsildes sistēmai iestājas
 "mazģec" :-)
 Turklāt šamā gadījumā uzmanība būtu jāpievērš arī dzinēja
 radiatoram
 un pašam dzinējam ... Šitādu rūsas efektu neizraisa pat Rietumos
 iecienītais
 "mīnus 20" antifrīza maisījums - bieži sastopams ievestajiem auto
 :-)
 Ruu