[Autoliste] Re: kur peerk domkratu?

Karlis karlisd at gmail.com
Mon Nov 29 15:04:43 EET 2010

Noraut ratiem viitni ir gruuti... nekas neiespeejams, bet gruuti...
Nedavilkta deelj ir naacies palikt bez rata (bij ko pateikt ljautinjam, kursh "es tachu negribeeju, ka uz celja nevareetu ratu nomainiit"). Ja norauj skruuvei galu, tad visticamaak taa skruuve jau ieprieksh bijusi sachakareeta.

--
Kaarlis