[Autoliste] Re: kur peerk domkratu?

arc arc at intelectuals.net
Mon Nov 29 12:01:38 EET 2010

agrisp wrote, On 2010.11.29. 9:50:
> Es teiktu ka shrotā par domkratu prasīs vairāk kā 3Ls, man salauztā
> vietā piedāvāja pa 10Ls rombveidīgo.
> Pēc argumenta ka jauns veikalā stāv 7Ls un muguras uzgriešanas
> darbonim pa 7 arī dabūju.
> Bet vaig ņemt labu, jo man šis ir 3ais. 1ais (orig) aizgāja stulbā
> veida salocot to darbojoties nelielā slīpumā.
> 2ais bija draņkis lētais, labi ka neizsita slieksnī caurumu kad
> salūza. 3ais vēl nav lietoc, gaida pavasari.
> Nolietojas man viņi aiz tam ka pac mainu riteņus starp sezonām, citādi
> jau šiem darba nebūtu. Tādam režīmam labāk derētu hidrauliskais
> [...]

ko tu ar jamiem dari??? man savulaik kaukaadaa statjikaa pirktais
rombveidiigais, attieciigi pielaagots, nokalpoja vairaakas sezonas pa
gonjkaam, riepas mainot vairaakas reizes dienaa, un taa katru nedeeljas
nogali pa ziemaam ;>
tiesa tas bij kaadus gadus 10 apakalj ;)) iespeejams ka tad netikkai
zaalebi zaljaaka, betari donkrati izturiigaaki ;))

=)
arc