[Autoliste] Re: kur peerk domkratu?

Karlis karlisd at gmail.com
Mon Nov 29 10:54:08 EET 2010

Man garaazhaa ir viens krusts, kuram var labi redzeet "viitni" (uz gareniskaam liinijaam redzams saveerpums) - viens no galiem ir skaisti apgriezts gandriiz par kaukaadiem 180 :) Bet neko - nav ne salociijies ne kaadi citaadi sabojaajies, ar visu "viitni" ir lietojams :) Viens krusts salociijaas, paareejie ir ok.

Veel domkratiem shausmiigi nepatiik smiltis, ir reizes, kad gruuti vinju aatraa darbiibaa tureet tiiru.

--
Kaarlis