[Autoliste] Re: kur peerk domkratu?

agrisp agris.listes at gmail.com
Mon Nov 29 09:50:37 EET 2010

Es teiktu ka shrotā par domkratu prasīs vairāk kā 3Ls, man salauztā
vietā piedāvāja pa 10Ls rombveidīgo.
Pēc argumenta ka jauns veikalā stāv 7Ls un muguras uzgriešanas
darbonim pa 7 arī dabūju.
Bet vaig ņemt labu, jo man šis ir 3ais. 1ais (orig) aizgāja stulbā
veida salocot to darbojoties nelielā slīpumā.
2ais bija draņkis lētais, labi ka neizsita slieksnī caurumu kad
salūza. 3ais vēl nav lietoc, gaida pavasari.
Nolietojas man viņi aiz tam ka pac mainu riteņus starp sezonām, citādi
jau šiem darba nebūtu. Tādam režīmam labāk derētu hidrauliskais
garāžā.

agrisp