[Autoliste] Re: kur peerk domkratu?

arc arc at intelectuals.net
Fri Nov 26 23:17:41 EET 2010

KPL wrote, On 2010.11.26. 22:16:

> Bet cilveeks tak meklee konkreetai mashiinai.
> Man meetaajas tas tupais krusts, arii sanaak 4 gali, no kuriem
> nevienam nav iisti pareizs izmeers, un paskruuveet ar vinju laagaa
> nevar neko.

nuu, krusti dazhaadi meedz buut, ir ari tiiri ok, bet nu anyway jamie
vairaak taadiem kam daudz speeka un dazhaadas skruuves jaaskruuvee :-)
piemeeram garaazhaa :-)
a taa, mucinja un standarta teleskops, kaa jau te mineeja pa 5+ls
pirmjaa statjikaa. un viss buus bumbaas :-)

mazdai piemeram baganjiekaa ir orgjinaalaa ritenjacleega + trubasgals :-)

aa un starpcitu, tiem, kas  miil vadaat
cirvjus/zaagjus/laapstas/shtrumakstes/etc veel var piepluseet kauko
shitaadu:
http://www.neto-shop.com/product/rac700/

taadi normaali veel pieejami bapaa/apeemotraa/ataservisaa

=)
arc