[Autoliste] Re: kur peerk domkratu?

Martins martini.zupa at gmail.com
Fri Nov 26 17:23:53 EET 2010

Da nu, un kā vēl ir ar leņķa domkratu iespējams pie slikta pamata
strādāt. Audim tieši tāds klasiskais leņķa domkrats bija. Un ar tādu
arī izraku Audi no purva. Tikai mazliet padomāt ar galvu par fiziku un
pāris ne pārāk sapuvušus sprunguļus sameklēt un drusku parakt iekšā,
lai dokratu vispār apakšā dabū (jo auto kapitāli uz vēdera sēdēja), ar
pāris piegājieniem uzcelt augšā, dabūt pamatu zem riteņa apakšā un
sakārtot atkāpšanās ceļu. A riteni nomainīt vispār pa vienkāršo...