[Autoliste] Re: plusiigaas H4 spuldziites

Karlis karlisd at gmail.com
Fri Nov 26 15:24:12 EET 2010

On 2010.11.26. 14:55, Juris Knakis wrote:
>     nekaitiniet....
>     ar cieņu GirtzB, RWD+LSD+365Nm....

> A kas tev traucē , teiksim, Kangaros pa ledutiņu / sniedziņu ar
>  >140 tādā 100 - metrīgā "juzā" nostādīt ? LSD taču, un vēl 365 Nm ...

Jap, sliekas satek atceroties - kaa reizi naktii uz Mazuikas (?) - Senators saaniski, shiltee kaut kas virs simta (pirms/peec iztaisnoshanas arii ap simtu), stuure pa 90 graadiem, 3 litri snauduljo, pac piipeedams un sarunaadamies taa maigi ar gaaziiti piestuuree, lai labi apgaismotaas niedres redz labi, bet ne paaraak labi :) uff... Neatceros cik metru tur bija, bet vairaaki desmiti, man shkjiet,  sanaaca - kaa no liikuma iznaac taa tik dragaa, ugunji vajadziigajaa trajektorijaa maz ko apstaro, celjsh tumshs... :)

--
Kaarlis